Klant nog meer koning laten voelen
Technische innovaties? Voelt de klant zich hierdoor koning? Wij houden het liever bij praktische veranderingen die zichtbaar zijn.
Hieronder zetten wij kort op een rijtje wat u van ons mag verwachten in 2016 om u nog meer koning te laten voelen. Wij noemen dit onze klant=koning activiteiten.
1 Laundryshop.nl
Wij willen dat onze klanten op gebruikersvriendelijke en transparante manier hun overige wasserij benodigdheden online kunnen bestellen.
2 Speed queen concept stores
In 2016 geven wij ondernemers de kans om voor een volledig automatisch en ingerichte wassalon te kiezen. Geen personeel. Alles geregeld. Precies waar onze klanten om vragen. Namelijk volledig ontzorgt. Een wereldwijde succesformule.
3 Nieuw pand
Vanaf medio maart een nieuw pand. Vanuit dit pand kunnen wij al onze voorraad presenteren. Zowel nieuw als tweedehands. Een grote showroom en washing experience biedt ons de kans om verschillende concepten te tonen. De klant laten zien, ruiken en proeven.
4 Een eigen laboratorium
Sinds kort zijn wij een samenwerking aangegaan met een onafhankelijke ingenieurs- en adviesbureau. Met deze samenwerking willen wij met een eigen laboratorium onze klanten ondersteunen met concepten welke volledig getest worden.
5 Online werkbonnen
Geen papieren werkbonnen meer. Alles digitaal. Heldere overzichten en snelle verwerking.
6 Nieuwe merken
Wij zullen op termijn naast onze huidige merken, enkele nieuwe merken gaan voeren. Omdat wij vinden dat de klant een keus moet hebben en deze keus bij de klant moeten laten.
7 Heavy-duty mangels
Door een mix van de aanwezige kennis, de huidige organisatie zullen wij in 2016 intensief grotere muldermangels, instekers en vouwers aanbieden, verkopen en onderhouden.